Avui

http://pescallunesmusic.blogspot.com.es/

Cançó de Gener
Aquest cop vaig força tard… he estat provant nova tecnologia. Espero que en noteu els resultats. :)
La cançó d’aquest mes es titula “Avui” i la vaig escriure el darrer estiu. Durant l’any passat (2011) vaig tenir moltes oportunitats que no vaig saber aprofitar, vaig veure passar molts trens que no vaig agafar, per por, per vergonya, qui sap.
“Avui” parla d’un canvi que comença amb aquest gener juntament amb la pressió del temps, de la vida, de la pressa de la societat, cal fer el que hagis de fer avui, doncs el temps és fugisser i el destí atzarós.
Avui és el dia de començar a deixar de tenir por, a aprofitar cada segon, cada ocasió, per a ser feliç, per a cantar, per al que sigui.
Res més a dir, espero que us agradi!
AVUI
Nedo, sola en la mar,
sola en un món que no m’ha acollit.
Vaig, a la deriva del sentit,
En busca del més bell,
El que mai s’ha escrit.
No tinc por, jo vull seguir
Però no vull marxar sense haver estat ningú...
I AVUI LLUITARÉ PER A SER QUI VULL
I AVUI SENTIRAN LA MEVA VEU
NO DEIXARÉ PASSAR EL TEMPS SENSE MÉS
HA ARRIBAT EL MOMENT D’INTENTAR SER QUI JO VULL SER.
Sembla que el món ha embogit,
Hem perdut el nord de la felicitat.
Miro, entre la gent, i em sento empresonada
En un cicle sense fi.
No tinc por, jo vull seguir
Però no vull marxar sense haver estat ningú...
I AVUI ...
La vida ha anat passant
I donant moltes voltes he trobat per fi un destí.
I AVUI....

.